flag
خطا های عمده

 

در هنگام اتصال با خطای 691 مواجه می شوید؟

 
  1. ممکن است نام کاربری و یا کلمه عبور خود را به صورت ناصحیح وارد کرده باشید. دقت کنید که نام کاربری باید حتما با حروف کوچک و به


  1. صورت صحیح وارد شود. ضمنا توجه داشته باشید این نام کاربری فقط برای کامپیوتر شما معتبر است و روی خط ADSL دیگری کار نمی


  1. کند.


  1. حالت دیگر ممکن است مدت اشتراک شما پایان یافته باشد که می بایست تمدید اشتراک شود یا ممکن است برقراری تماس قبل از 10 دقیقه بعد


  1. از قطعی ناگهانی باشد.


در هنگام اتصال با خطای 678 مواجه میشوید؟

 

برخی از عواملی که ممکن سبب بروز این مشکل شود عبارت اند از:

 
  1. تنظیم همزمان PPPOE روی مودم و ویندوز. ( هنگامی که PPPOE روی مودم تنظیم شده باشد و کانکشن PPPOE بخواهد بر روی ویندوز
  1. نیز تنظیم شود)
  1. نصب نشدن صحیح درایور مودم در حالتی که مودم از طریق USB به کامپیوتر وصل شود.
  1. تنظیمات اشتباه مودم مانند VPI/VCI .
  1. وصل نبودن خط تلفن به پورت line مودم.
  1. بروز قطعی در دیتای مرکز ارائه دهنده سرویس ADSL نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود. در این حالت مشترک نباید به تنظیمات
  1. اینترنت دست بزند و تا رفع مشکل باید منتظر بماند. در صورت رفع نشدن مشکل حتما با پشتیبانی شرکت مخابرات استان کردستان یا شماره
  1. تلفن 1899 تماس بگیرید.


در هنگام اتصال با خطای 769 مواجه می شوید؟

 
  1. ممکن است کارت شبکه دستگاه کاربر نصب نباشد.
  1. یا ممکن است کارت شبکه نصب باشد ولی فعال نباشد که می بایست فقط با فعال کردن آن مشکل را حل کرد.